Seo Content Lab - Inżynieria Treści - Planowanie, Audyty, Szkolenia
Dla Właścicieli Stron Internetowych

Audyt Wskaźników Zaufania E.E.A.T. dla Twojej Strony.

Wskaźniki zaufania E.E.A.T. są coraz ważniejszym elementem SEO.
Audyt wskaźników zaufania E.E.A.T. dla stron internetowych
Oferta ograniczona czasowo!

E.E.A.T. jest niezbędne do budowy Topical Autority

  • Strony Internetowe w pewnym momencie przechodzą przez sprawdzenie Googlowskimi algorytmami EEAT.
  • Nigdy nie wiesz, kiedy to się zdarzy. Jednak gdy już taki audyt nastąpi, a nie masz jasnych wskaźników, których Google szuka, To odnotujesz spadki w ruchu organicznym.
  • W ten sposób Google próbuje odsiać strony tworzone sztucznie dla zarobku na ruchu od faktycznych biznesów.

Nie ryzykuj spadków pozycji organicznych!

Każda ze stron w pewnym momencie zostaje oceniona przez Google pod kątem zaufania i wskaźników E.E.A.T.

Te strony, które nie przejdą testu, zaczynają tracić ruch organiczny.

Szczególnie narażone są branże takie jak Medyczna, Prawnicza, Finansowa i inne Y.M.Y.L. ale i tak dotyczy to wszystkich.

Dla Kogo jest ten Audyt?

  • Dla wszystkich stron internetowych próbujących się pozycjonować w Google.
  • Dla stron z kategorii Y.M.Y.L. czyli medycznych, finansowych, zdrowotnych jest podwójnie istotny.
  • Dla Sklepów Internetowych.

Czym są wskaźniki E.E.A.T.?

Wskaźniki E.E.A.T. są to elementy na stronie oraz poza nią, wskazujące jasno Googlowi, że użytkownicy mogą zaufać marce i jej właścicielom. Gdy Google je widzi, to wie, że użytkownicy mogą czuć się bezpieczni korzystając z danej strony.

Jest to ponad 130 elementów (onsite i offsite), które bierzemy pod lupę a których brak prędzej czy później spowoduje zatrzymanie i spadki ruchu organicznego.

Co oznacza E.E.A.T.?

E.E.A.T. to akronim, który wymyśliło samo Google. Experience, Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness – Czyli Doświadczenie, Ekspertyza, Autorytet i Zaufanie.

EEAT to nie tylko autorytet samej strony!

To także autorytet Autorów oraz Właścicieli biznesu. Google jest w stanie wychodzić poza stronę i sprawdzać autorytet także poza domeną zarówno osób stojących za stroną jak i samej marki.

Ocenimy występowanie wskaźników w kilku działach takich jak:

Elementy na stronie głównej
Elementy w stopce
Strona “O firmie”
Zespół i strony autorów
Strona kontaktowa
Autorytet Tematyczny – Topical Autority
Elementy doświadczenia w tekstach
Poprawność Kodów schema
Autorytet właściciela strony
Wsparcie publikacjami zewnętrznymi
Autorytet osób poza witryną
Autorytet firmy poza witryną
Wiele innych wskaźników takich jak spamowanie, poprawność linkowania, opinie. menu i inne.

Niezależnie od tego czy masz już rozbudowaną stronę, czy zbudowałeś podstawę i zastanawiasz się co dalej – w obu przypadkach otrzymasz wiele przydatnych wskazówek i rekomendacji na zwiększenie Zaufania GOOGLE.

Co dostaniesz po zakupie audytu?

  • Dostaniesz dokładnie przeanalizowane elementy zaufania posegregowane na działy.
  • Rekomendacje do wdrożenia.
  • Podsumowanie sugerowanych priorytetowych działań.
  • Wszystko dostaniesz w formie wygodnego dokumentu.
  • Bezpłatną konsultację z naszym specjalistą od Inżynierii Treści i SEO.

Jak zamówić audyt?

Poniżej możesz dodać do koszyka Audyt w promocyjnej cenie wykonywany przez naszych specjalistów.

Zniżka jest ograniczona czasowo.

Czas wykonania audytu to od 2 do 3 tygodni (Zależnie o obłożenia).

Po zakupie otrzymasz brief do uzupełnienia, oraz możliwość konsultacji, z której możesz skorzystać wedle uznania.

Do wykonania audytu będziemy potrzebowali dostępów do Google Search Console oraz opcjonalnie Google Analytics 4

Gdy audyt będzie gotowy, dostaniesz go od nas mailem w formie dokumentu.

Dlaczego warto nam zaufać?

Nazywam się Jakub Szulc i na co dzień prowadzę agencję Seo Content Lab, w której pomagam tworzyć strategie SEO, oraz budować strony z Autorytetem.

Stosujemy metody Semantycznego i Holistycznego SEO oraz Inżynierii Treści.

Współpracujemy zarówno z dużymi jak i małymi portalami. A nasze treści możesz także znaleźć na Youtubie.

Oferta ograniczona czasowo!

Oferujemy Ci aż 20% zniżki na nasz Audyt Zaufania

Po wyjściu z tej strony nie dostaniesz już tak dobrej oferty!

Standardowa cena audytu to 3400 zł brutto. Ale tylko teraz i tylko tutaj możesz go zamówić z 20% rabatem za jedyne 2720 zł. Dlatego kliknij link poniżej i dodaj go do zamówienia.

Zabezpiecz swoją stronę!

Nie czekaj i kup Audyt, zanim cena urośnie !

⭐⭐⭐⭐⭐

Normalnie 3 442 zł Brutto

Dzisiaj tylko 2 720 zł Brutto

2 211,38 zł Netto

Najczęściej Zadawane Pytania

Podsumowując

Możesz nabyć ten audyt w bardzo okazyjnej cenie – za 2720 zł zamiast 3442 zł brutto, ale tylko tu i teraz!

Złap Zniżkę -20%

Oferta ograniczona czasowo!

Zabezpiecz swoją stronę!

Nie czekaj i kup Audyt, zanim cena urośnie !

⭐⭐⭐⭐⭐

Normalnie 3 442 zł Brutto

Dzisiaj tylko 2 720 zł Brutto

2 211,38 zł Netto

logo Seo Content Lab

Polityka Prywatności | Regulamin Strony
Copyright 2024. Wszystkie Prawa Zastrzeżone

Scroll to Top