Unikatowe podejście do budowania treści, które przyciąga uwagę Google’a!
Do najbardziej zaawansowanych strategii contentowych dołączane są konkretne i bardzo nietypowe wytyczne, które copywriterzy mają stosować pisząc każdy artykuł i każdy opis produktowy dla dużych Marek
Te metody opracował znany pozycjoner Koray Tuğberk GÜBÜR w swoim Semantycznym SEO
Widzisz, odkąd pamiętam, tworzyłem strony internetowe dla swoich biznesów, a następnie dla klientów i umieszczałem na nich treści „Starą Szkołą„.
Szukałem fraz kluczowych, każda strona musiała mieć jedną główną frazę.
Potem zaczynało się szukanie fraz „długiego ogona”.
Trzeba było skupić się na umieszczeniu frazy w nagłówkach i innych kluczowych miejscach.
Tego typu wiedza była dostępna we wszystkich szkoleniach pozycjonerskich.
Jednak konkurencja była coraz to bardziej wyspecjalizowana a pisane teksty przynosiły coraz to mniej ruchu.
Więc co zrobiłem? Zacząłem pisać jeszcze więcej i nie zgadniesz…
Niewiele to zmieniło!
Copywriterzy brali kasę, ja traciłem czas a konkurencja powoli zjadała moje pozycje w Googlach.
Dodatkowo internet zalała fala zoptymalizowanych pod frazy tekstów pisanych przez AI !
Dosłownie tysiące artykułów było produkowanych każdego dnia w każdej niszy.
I wtedy zdałem sobie sprawę z tego, że muszę znaleźć inny sposób na to jak pisać treści, aby Google nie chciał patrzeć na nikogo innego tylko na moje artykuły.
Czytałem wszystkie książki o Copywritingu jakie wpadły mi w ręce.
Byłem na wszystkich grupach SEO i Marketingowych, jakich tylko się dało.
Testowałem na swoich stronach całą wiedzę, którą mogłem znaleźć.
I w końcu ! Trafiłem na metodykę, która opiera się na zrozumieniu algorytmów jakie Google opatentowało w urzędzie patentowym.
Do tego doszło Semantyczne SEO i wszystko razem zaczęło działać.
Dlaczego?
Bo zacząłem stosować metody, które wykorzystują to, w jaki sposób Google pobiera informacje o Twojej Treści, jak je próbuje zrozumieć, jak je skategoryzować i jak jest w stanie zrozumieć całość Twojej Strony.
I uwierz mi ! To nie jest to, co słyszałeś do tej pory !
Często widziałem artykuły pisane tak, aby były dłuższe niż te konkurencji.
To nie o to chodzi!
Roboty Googla muszą się potem przedrzeć przez ten długi tekst, szukając konkretnych elementów. W ten sposób utrudniasz robotę Googlowi.
I okazuje się, że istnieje cała metodyka pisania artykułów i opisów produktowych, która daje ogromną przewagę,
bo wykorzystuje znajomość Patentów Google’owskich i tego jak Google skanuje i rozumie treść.
Każdy ruch botów na Twojej stronie kosztuje Googla prawdziwe pieniądze.
Zadbaj żeby u Ciebie miał najtaniej.
Odpowiednio skonstruowane treści powodują, że łatwiej uzyskasz Rolę Autorytetu w oczach Googla.
O wiele łatwiej przebić się na wyższe miejsca w wyszukiwarkach.
Jak zwykle – im coś prostsze tym skuteczniejsze.
Google opatentowało wiele tysięcy algorytmów, a my tę wiedzę wykorzystujemy.
Google szuka odpowiednich elementów w treściach a Ty mu je pokażesz.
Powodują, że tekst jest treściwszy i wartościowszy dla Googla i użytkownika
Nie ważne czy jesteś doświadczonym Copywriterem czy może po prostu budujesz swoją stronę i umieszczasz tam teksty.
Bez Problemu przekażesz wytyczne swoim pracownikom.
PAMIĘTAJ !!!
Pisząc z AI lub bez twórz treści, które lubi odwiedzać Google i które są
TANIE DO ZROZUMIENIA DLA BOTÓW
Stosując Semantyczne Metody, stworzysz łatwą i tanią do zrozumienia treść, która jest ponad
Treści Pisane Przez AI
Nie dość, że OBNIŻAM CENĘ na wytyczne, to jeszcze dorzucam 3 BONUSY Dostępne tylko tu i teraz!
✅ Ulepsz wszystkie swoje opisy produktowe
✅ Dopasuj produkt do potrzeb klienta
✅ Zwiększ Konwersję Strony Produktowej
✅ Zmniejsz Ilość Zwrotów
✅ Rozwiej wątpliwości ludzi przed zakupem
✅ Zadaj dowolne pytania naszemu Specjaliście na spotkaniu Live
✅ Możesz skorzystać z konsultacji w dowolnym momencie
✅ Konsultacja odbywa się online przez Google Meets
✅ Czas trwania konsultacji to 30 minut
⭐⭐⭐⭐⭐
⭐⭐⭐⭐⭐
Dołączając do tego szkolenia rezerwujesz sobie dostęp do najnowszych Semantycznych Metod, które wdrażam w mojej Agencji Seo Content Lab, a także będziesz powiadamiany o ich aktualizacji i kolejnych szkoleniach.