Audyt Wskaźników Zaufania E.E.A.T.

Imię i Nazwisko
Email
Wiadomość

Formularz został wysłany pomyślnie.
Pojawił się problem z Twoją wiadomością. Sprawdź wszystkie pola ponownie.

Co to jest Audyt E.E.A.T. ?

Jest to usługa, którą wykonamy dla Ciebie, wyszukując wszystkie obecne i brakujące elementy na Twojej Stronie Internetowej potwierdzające, że Google uzna Twoją Stronę za zaufane źródło informacji.

Według wytycznych Googla każda strona powinna wykazać się Doświadczeniem (Experience), Ekspertyzą (Expertise), Autorytetem (Authority) i Zaufaniem (Trust).

Dlaczego warto wykonać Audyt E.E.A.T. ?

Audyt E.E.A.T. pozwoli Ci odnaleźć brakujące i słabe punkty budujące zaufanie do Twojej strony i jej autorów. Bez tego zaufania, Google nie będzie chciało pokazać Twoich stron swoim użytkownikom a pozycjonowanie będzie cięższe.

Nie zostań w Tyle!

Duże portale stosują te metody, aby zaznaczyć swój autorytet

Podczas gdy zwykli twórcy treści po prostu piszą posty i opisy produktowe, Duże Marki po cichu uzupełniają kolejne elementy E.E.A.T wzmacniające zaufanie.

To Bardzo Ważne!

Możesz zastosować ich metody, ale jeśli to olejesz, prędzej czy później Twój ruch zacznie być zjadany przez „Bardziej Zaufane Strony”.

Wskaźniki E.E.A.T sprawdzamy także, podczas reakcji na spadki pozycji stron naszych klientów, które miały miejsce po aktualizacjach Googlowskich.

Korzyści z przeprowadzenia Audytu E.E.A.T.

Strony, które mają wskaźniki E.E.A.T osiągają wyższe wyniki w wyszukiwarkach na dowolne frazy !
Zbudujesz potencjał do mocnych wzrostów w Google
Dowiesz się, czy i dlaczego Twoja Strona nie pasuje do najnowszych wytycznych Google.
Twoje działania SEO staną się Tańsze i Szybsze.
Zabezpieczysz swoją stronę przed ciągłymi aktualizacjami algorytmów Googla – To one potrafią zwalić z nóg strony z 3 milionowym miesięcznym ruchem.

Nie pozwól aby Twój Biznes upadł – Działaj!

Ratunkowy Audyt Treści (Recovery Content Audit) jest pierwszym krokiem do znalezienia przyczyn problemów ze stroną oraz zaplanowania i rozpoczęcia działań odzyskujących pozycję Twojej strony. Zamiast czekać i patrzeć jak Twój ruch nurkuje w dół, będziesz dokładnie wiedział, gdzie skupić swoje siły, aby jak najszybciej odzyskać widoczność w Google

Więcej na temat korzyści audytu dla Twojej strony internetowej możesz przeczytać w naszym artykule: „Audyt Treści – Dlaczego Warto go Zrobić

Krok 1

Kup audyt korzystając z szybkich płatności.

Krok 2

Dostaniesz od nas mailowo Brief do uzupełnienia.

Krok 3

Wykonamy i dostarczymy Audyt.
Jeśli chcesz możesz też skonsultować go z nami na konsultacji.

Jakie informacje znajdziesz w Audycie?

Tabelę z analizą obecności kluczowych wskaźników E.E.A.T. na Twojej Stronie.
Rekomendacje dotyczące wdrożenia zmian lub uzupełnienia brakujących elementów.
Priorytety do działań.
Dodatkową Checklistę wskaźników do wygodnego użycia.

Ile Kosztuje Audyt E.E.A.T. ?

Audyt wskaźników zaufania E.E.A.T. przeprowadzony przez naszych inżynierów Treści i Specjalistów Contentowych to koszt 2799 zł. Po opłaceniu usługi, klient otrzymuje w ciągu 2 tygodni pełną listę z rekomendacjami jak je wdrożyć.

Poniżej przedstawiamy nasz cennik na usługę wykonania audytu strony klienta pod kątem wskaźników E.E.A.T.

Rodzaj StronyCena
Audyt Wskaźników E.E.A.T.2799 zł netto
Cennik Audytu wykonywanego przez Seo Content Lab
Imię i Nazwisko
Email
Wiadomość

Formularz został wysłany pomyślnie.
Pojawił się problem z Twoją wiadomością. Sprawdź wszystkie pola ponownie.
Scroll to Top