Audyt Wskaźników Zaufania E.E.A.T.
Zaudytujemy Twoją Stronę pod kątem obecności wskaźników zaufania E.E.A.T. Są to elementy zarówno na Twojej stronie jak i poza nią, które mówią Googlowi czy użytkownik może Ci Zaufać.
zbuduj zaufanie w oczach googla
Co to jest Audyt E.E.A.T. ?
Jest to usługa, którą wykonamy dla Ciebie, wyszukując wszystkie obecne i brakujące elementy na Twojej Stronie Internetowej potwierdzające, że Google uzna Twoją Stronę za zaufane źródło informacji.
Według wytycznych Googla każda strona powinna wykazać się Doświadczeniem (Experience), Ekspertyzą (Expertise), Autorytetem (Authority) i Zaufaniem (Trust).
Dlaczego warto wykonać Audyt E.E.A.T. ?
Audyt E.E.A.T. pozwoli Ci odnaleźć brakujące i słabe punkty budujące zaufanie do Twojej strony i jej autorów. Bez tego zaufania, Google nie będzie chciało pokazać Twoich stron swoim użytkownikom a pozycjonowanie będzie cięższe.
Nie zostań w Tyle!
Duże portale stosują te metody, aby zaznaczyć swój autorytet
Podczas gdy zwykli twórcy treści po prostu piszą posty i opisy produktowe, Duże Marki po cichu uzupełniają kolejne elementy E.E.A.T wzmacniające zaufanie.
To Bardzo Ważne!
Możesz zastosować ich metody, ale jeśli to olejesz, prędzej czy później Twój ruch zacznie być zjadany przez „Bardziej Zaufane Strony”.
Wskaźniki E.E.A.T sprawdzamy także, podczas reakcji na spadki pozycji stron naszych klientów, które miały miejsce po aktualizacjach Googlowskich.
Korzyści z przeprowadzenia Audytu E.E.A.T.
Nie pozwól aby Twój Biznes upadł – Działaj!
Ratunkowy Audyt Treści (Recovery Content Audit) jest pierwszym krokiem do znalezienia przyczyn problemów ze stroną oraz zaplanowania i rozpoczęcia działań odzyskujących pozycję Twojej strony. Zamiast czekać i patrzeć jak Twój ruch nurkuje w dół, będziesz dokładnie wiedział, gdzie skupić swoje siły, aby jak najszybciej odzyskać widoczność w Google
Więcej na temat korzyści audytu dla Twojej strony internetowej możesz przeczytać w naszym artykule: „Audyt Treści – Dlaczego Warto go Zrobić”
Co zrobić aby wykonać Audyt?
Krok 1
Kup audyt korzystając z szybkich płatności.
Krok 2
Dostaniesz od nas mailowo Brief do uzupełnienia.
Krok 3
Wykonamy i dostarczymy Audyt.
Jeśli chcesz możesz też skonsultować go z nami na konsultacji.
Jakie informacje znajdziesz w Audycie?
Ile Kosztuje Audyt E.E.A.T. ?
Audyt wskaźników zaufania E.E.A.T. przeprowadzony przez naszych inżynierów Treści i Specjalistów Contentowych to koszt 2799 zł. Po opłaceniu usługi, klient otrzymuje w ciągu 2 tygodni pełną listę z rekomendacjami jak je wdrożyć.
Poniżej przedstawiamy nasz cennik na usługę wykonania audytu strony klienta pod kątem wskaźników E.E.A.T.
Rodzaj Strony | Cena |
Audyt Wskaźników E.E.A.T. | 2799 zł netto |
Skontaktuj się z nami
Jeśli zastanawiasz się, czy w Twoim przypadku warto zrobić audyt – po prostu napisz lub zadzwoń do nas.
Telefon: +48 502 283 715
email: biuro@seocontentlab.pl